Általános feltételek
Vásárlói tájékoztató
Általános Szerződési Feltételek
1. Alapfogalmak
2. Általános rendelkezések
3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat
4. Megrendelés módosítása, törlése
5. Fizetési módok
6. Kiszállítás
7. Szállítási költségek
8. Átvételi információk
9. Elállás joga
10. Adatvédelem
1. Alapfogalmak
1.1 A Webáruház Üzemeltetője (továbbiakban Üzemeltető)
Neve: Rozsnyai Gábor e.v. és Kocsi Mónika e.v.
Székhely: 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 54.
Adószám: 67113680-1-43
Nyilvántartási szám: 50155923
Bejegyezte: Budapest Fővárosi 11. kerületi Önkormányzat Jegyzője
Adatvédelmi nyilvántartási szám - NAIH szám: 104104/2016
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-77441759 Erste Bank
IBAN: HU68116000060000000077441759
1.2. A Vásárló
Az EzRemek Webshop internetes felületén keresztül árut megrendelő (vásárló) természetes vagy jogi személy.
1.3. A Felhasználó
Az ezremek.hu honlap szolgáltatásait (pl. hírlevél, regisztráció) igénybe vevő természetes vagy jogi személy.
1.4. A Szállító
A megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz.
2. Általános rendelkezések
2.1. Üzemeltető jelen Általános Szerződési Feltételek kiadásával rögzíti az EzRemek Webshop szolgáltatásával és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, körülményeket, az Üzemeltető és a Vásárló jogait, kötelezettségeit. Az itt nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, valamint a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.
2.2. Az EzRemek Webshop szolgáltatásainak igénybe vételével (áru megrendelése, vásárlása) a Vásárló automatikusan elfogadja jelen szerződési feltételeket. A Szerződés az EzRemek Webáruház online felületén leadott megrendeléssel jön létre.
2.3. Üzemeltető fenntartja a jogot jelen szerződési feltételek részben vagy egészben történő megváltoztatására. Az Általános Szerződési Feltételek (illetve annak mindenkori módosítása) a közzétételkor lép hatályba.
2.4. Az EzRemek Webshop magyar nyelvű oldalán kizárólag Magyarország területén teljesítendő megrendeléseket fogad. Magyarország területén kívülre teljesítendő megrendelésekre az oldal idegen nyelvű változatai adnak lehetőséget, az ott meghatározott feltételekkel.
3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat
3.1. Az EzRemek Webshopban vásárlás előtt regisztrációra van szükség. A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.
3.2. Az EzRemek Webshop megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, az ezremek.hu webcímen elérhető online rendszerén keresztül fogad, telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem teljesít. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggessze, vagy a rendeléseket törölje.
3.3. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-P: 10.00-16.00 óráig.
Telefonszám: +36 70 238 1268
E-mail: info@ezremek.hu
3.4. A webáruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak. Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz, hogy a webáruházban a mindenkor érvényes árak szerepeljenek. Amennyiben azonban rendszerében a fogyasztói árak valamely technikai hiba folytán hibásan jelennének meg, az ezen adatokat tartalmazó rendeléseket csak a Vásárlóval végzett egyeztetést követően tekinti véglegesnek.
4. Megrendelés módosítása, törlése
A véglegesített és elküldött megrendelés a Webáruházban már nem törölhető. A megrendelés törlése Üzemeltetőtől munkaidőben az info@ezremek.hu e-mail címen kérhető. Amennyiben a rendelés feladásra került, a rendelés törlése nem kérhető.
5. Fizetési módok
Előreutalás
A rendelés ellenértékének kifizetésére banki átutalással van lehetőség. Amennyiben ehhez számviteli bizonylatra van szüksége, kérjük, a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban szíveskedjen ezt jelezni. Átutaláskor megjegyzésként minden esetben tüntesse fel a nevét, címét, termék megnevezését, ellenkező esetben a rendelés teljesítése késedelmet szenvedhet! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:
Kocsi Mónika e.v.
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-77441759 Erste Bank
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelését csak azt követen tudjuk teljesíteni, ha rendelésének ellenértéke a számlánkra beérkezik.
Bankkártyás fizetés a PayPal rendszerén keresztül
Ha a PayPal rendszerén keresztül fizet, áruházunk automatikusan átirányítja Önt a PayPal titkosított és biztonságos oldalára, a bankkártya-adatokat tehát minden esetben ott kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el hozzánk.
A PayPal által elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EuroCard/MasterCard dombornyomott kártyák.
Ehhez a funkcióhoz nem szükséges PayPal regisztráció.
PayPal átutalás
Ehhez szükséges az Ön részéről is aktív PayPal regisztrációval/számlával rendelkezni. Amennyiben újonnan hoz létre PayPal-fiókot, a PayPal $1-t le fog emelni a bankszámlájáról - így ellenőrizve, hogy létező számláról van-e szó -, melyet néhány napon belül vissza is utal a PayPal-számlára - kérjük, számoljon ezzel a költséggel az első paypalos fizetésénél! Ezt az összeget a PayPal vonja le öntől, a folyamatra semmi ráhatásunk nincs, ezért semmiféle kompenzációt nem biztosítunk. A későbbiekben a PayPal rendszerének használata vásárlóként teljesen ingyenes.
További információ a PayPal fizetéssel kapcsolatban a Paypal weboldalán található.
Utánvét
Ha szeretné, akkor tudjuk a rendelését utánvéttel is küldeni. Ebben az esetben készpénzes vagy kártyás fizetésre van lehetőség a termék átvételekor a kézbesítőnél.
6. Kiszállítás
A házhozszállítást a Magyar Posta Zrt. vagy futárszolgálat végzi. A szállítási határidő általában 2-10 munkanap.
A rendelések kiszállítása munkanapokon történik.
7. Szállítási költségek (Magyarország területén belül)
Postaköltség 1-3 db termék rendelése esetén: 990 Ft.
Postaköltség 4 termék felett: 1290 Ft.
Futárszolgálat: 1990 Ft.
8. Átvételi információk
A csomag részben történő átvételére nincs lehetőség, viszont a Vásárló a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Ebben az esetben Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy Vásárló regisztrációját törölje, valamint a közben leadott megrendelésit inaktiválja.
9. Elállás joga
Az elállás jogának gyakorlását a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette
A fogyasztó a szerződéstől 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog csak sértetlen termékek esetében érvényesíthető. Az elállásra vonatkozó igényt írásban kell bejelenteni.
Az elállási joggal élő Vásárló köteles a termékeket Üzemeltető részére visszajuttatni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül)
Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget legkésőbb az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti.
10. Adatvédelem
Üzemeltető a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a rendelések teljesítéséhez, szolgáltatások nyújtásához és fejlesztéséhez és saját statisztika készítéséhez használja fel, harmadik félnek nem adja ki.